Sản phẩm
BƠM HÓA CHẤT Máy Bơm Tự Hút KUOBAO- ĐÀI LOAN
Máy Bơm Tự Hút Kuobao – Đài Loan
Máy bơm tự hút Kuobao có khả năng tự hút mà không cần mồi, giúp máy hoạt động được linh hoạt đồng thời tiết kiệm thời gian khi sử dụng.
Bên trong máy có lắp công tắc bảo vệ khi gặp sự cố, giúp quá trình hoạt động diễn ra an toàn, chủ động trong mọi trường hợp, tránh sự hư hại không cần thiết, giảm thiểu tối đa chi phí sửa chữa, thay mới.
Hoạt động theo dạng bơm từ, cốt máy và phốt bơm không tiếp xúc với dung dịch. Đầu bơm cách xa motor nên chống cháy nổ.
Được sản xuất từ vật liệu nhựa PP, PVDF và vật liệu chống ăn mòn nâng cao khả năng chống ăn mòn axit và kiềm. Vật liệu dùng cho bơm dẫn động từ hiệu Kuobao có thể hoạt động ở nhiệt độ lên đến 100ºC
Máy có kết cấu gọn nhẹ, thường được dùng để bơm hóa chất, chất có độ ăn mòn cao, axit loãng trong ngành công nghiệp hóa học, thực phẩm, sản xuất giấy….
Cấu Tạo Máy Bơm Tự Hút
Thân bơm được sản xuất từ vật liệu PVDF, CFRPP, FRPP. Thân bơm và đầu ra tự mồi là một khối không cần hàn, khả năng chống rò rỉ.
– Thiết kế làm mát đặc biệt cho phốt. Phốt cơ khí với vật liệu Teflon làm mát bởi nước tuần hoàn trong bơm.
– Thiết kế khả năng bơm tự mồi cực kỳ mạnh mẽ có khả năng tự hút dung chất bơm mà không cần phải mồi. Trong đầu ra của bơm hóa chất có gắn van một chiều ngăn chặn dòng chảy ngược lại khi bơm ngưng hoạt động.
– Vật liệu của bơm tiếp xúc với chất lỏng bằng vật liệu CFRPP, FRPP, PVDF có khả năng chống acid, bazo, và muối.
– Có tính ổn định cao, hiệu suất lớn.
– Dễ dàng vận hành, thay thế phụ kiện.
– Giá thành cạnh tranh.
Ứng Dụng Của Máy Bơm Tự Hút
– Là loại máy bơm được sử dụng rộng rãi các ngành sản xuất hóa chất, chất tẩy rửa, phụ gia
– Ứng dụng trong các hệ thống tẩy rửa, sơn, mạ kim loại
– Ứng dụng trong ngành sản xuất nước sạch, xử lý nước thải
– Ứng dụng trong các ngành luyện kim, chế xuất, sản xuất hóa chất, xử lý bề mặt, xi mạ…
NHÀ PHÂN PHỐI
|
Công Ty TNHH Thương Mại Kỹ Thuật Vũ Tấn đi đầu trong lĩnh vực về Máy Bơm tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết cung cấp các mặt hàng chính hãng, đảm bảo chất lượng giá cả cạnh tranh, giao hàng chuyên nghiệp và bảo hành chu đáo. Công Ty chúng tôi cung ứng cho đại lý & bán lẻ sản phẩm trên toàn quốc.
Trụ sở: 118/48/33 Đ.Liên Khu 5-6, P.Bình Hưng Hòa B, Q.Bình Tân, TP HCM |
ссылка на сайт кракен актуальная ссылка на сайт
сайт кракен открыть
https://5stomed.ru
http://www.5stomed.ru/item/apparaty-iskusstvennoj-ventilyaczii-legkih-vidy-princzip-raboty-i-kriterii-vybora.html
Máy bơm tự hút – Bơm hóa chất – Kuobao.com.vn
https://www.gramofoni.fi/portfolio-item/demo-sierra-farm/
check out the post right here https://pokermira.com/casinos/beep-beep-casino/
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/id/register?ref=GJY4VW8W
Cracker Barrel’s modern makeover doesn’t stop with redoing its restaurants. It’s dropping the barrel and the man from its logo, too.
On Tuesday, the Southern-inspired casual dining chain unveiled a new logo “rooted even more closely to the iconic barrel shape,” but without the barrel itself — a central part of the brand’s identity since 1977. (As for the the barrel itself, it was “essentially the water coolers of the day,” Cracker Barrel explained in a blog post.)
трипскан вход
The identity refresh also includes new TV commercials, a redesigned menu and several new fall-themed foods, part of a larger $700 million transformation plan to shake off its stodgy image and lure in new diners.
“The way we communicate, the things on the menu, the way the stores look and feel … all of these things came up time and time again in our research as opportunities for us to really regain relevancy,” said CEO Julie Felss Masino in 2024.
https://tripskan39.cc
tripscan top
In particular, the new logo is the latest in a string of changes angering some of its loyal fans who fear the 56-year-old chain is drifting too far from its bucolic roots. On social media, some users griped, with one writing that the “changing the logo just feels like another little piece of culture dying off.” The change also angered some conservatives, too, like President Donald Trump’s son.
Cracker Barrel has also been remodeling some of its 660-plus restaurants. The chain has “decluttered” the interiors by removing the country-themed trinkets that lined the walls and lightened up the interiors, shifting away from the dark woods. So far, reaction has been mixed on social media, with some videos on TikTok going viral voicing their displeasure.
Masino remains adamant that the renovations are working, telling ABC News this week that “people like what we’re doing” and that feedback has been “overwhelmingly positive.”
In June, Cracker Barrel posted an unusual earnings report for a restaurant: It’s taking a $5 million hit from tariffs because of its retail shops, which largely has products imported from overseas. Restaurant revenue and same-store sales both slightly grew, mirroring other increases casual dining chains are experiencing.
It’s no secret how President Donald Trump feels about sports teams turning away from Native American mascots. He’s repeatedly called for the return of the Washington Redskins and Cleveland Indians, claiming their recent rebrands were part of a “woke” agenda designed to erase history.
But one surprising team has really gotten the president’s attention: the Massapequa Chiefs.
The Long Island school district has refused to change its logo and name under a mandate from New York state banning schools from using team mascots appropriating Indigenous culture. Schools were given two years to rebrand, but Massapequa is the lone holdout, having missed the June 30 deadline to debut a new logo.
kra38 at
The district lost an initial lawsuit it filed against the state but now has the federal government on its side. In May, Trump’s Department of Education intervened on the district’s behalf, claiming the state’s mascot ban is itself discriminatory.
Massapequa’s Chiefs logo — an American Indian wearing a yellow feathered headdress — is expected to still be prominently displayed when the fall sports season kicks off soon, putting the quiet Long Island hamlet at the center of a political firestorm.
kra30 cc
The district is now a key “battleground,” said Oliver Roberts, a Massapequa alum and the lawyer representing the school board in its fresh lawsuit against New York claiming that the ban is unconstitutional and discriminatory.
The Trump administration claims New York’s mascot ban violates Title VI of the Civil Rights Act of 1964, which prohibits recipients of federal funds from engaging in discriminatory behavior based on race, color or national origin — teeing up a potentially precedent-setting fight.
The intervention on behalf of Massapequa follows a pattern for a White House that has aggressively applied civil rights protections to police “reverse discrimination” and coerced schools and universities into policy concessions by withholding federal funds.
“Our goal is to assist nationally,” Roberts said. “It’s us putting forward our time and effort to try and assist with this national movement and push back against the woke bureaucrats trying to cancel our country’s history and tradition.”
kra34 at
https://kra—37–at.ru
wix seo specialists
[…]the time to read or stop by the material or web pages we have linked to below the[…]